25 abril, 2022
|
12:00 am
–
29 abril, 2022
|
12:00 am
Nou format híbrid (presencial ó virtual), en les missions comercials. Recuperem la presencialitat en les missions comercials internacionals després de gairebé dos anys. Conscients de la importància de trepitjar el terreny i de la rellevància que té en molts països el cara a cara, hem optat aquest 2022 per tornar a programar les missions comercials en format presencial per a les empreses que ho sol·licitin, tot i donar l’opció de fer-les de manera virtual si l’empresa ho demana o si les restriccions de la Covid-19 ho aconsellen. La missió comercial a Croàcia Eslovènia i/o Hongria, es portarà a terme del 25 al 29 d’abril de 2022. La preparació de les agendes la realitzaran la oficina d’ACCIÓ a Zagreb. INFORMACIÓ PAÍS Per què Croàcia, Eslovènia i Hongria?. Croàcia El sector alimentari és el més important de la indústria manufacturera croata, i generen oportunitats de negoci per a les empreses de maquinària agrícola i equipament per a la indústria agroalimentària. Al voltant del 90% de la demanda d’equipament mèdic es satisfà mitjançant la importació, que va registrar un augment durant els últims anys. Eslovènia vol esdevenir un hub logístic per a empreses internacionals interessades a introduir-se en el mercat de la UE. Està modernitzant el ferrocarril i les carreteres i millorant les instal·lacions logístiques i de transport.. La indústria de paper i cartró té molt de recorregut a Eslovènia, amb un teixit industrial potent que li dona suport, ja que el 60% del territori son boscos. Hongria per la seva ubicació geogràfica, l’alta tradició industrial, el menor cost relatiu de la seva mà d’obra respecte a l’Europa Occidental i el baix índex de desocupació, els situen com a mercats referents amb gran potencial per als negocis. Les inversions directes cap aquest país per part de les empreses estrangeres ha estat contínua, fet que ha contribuït a la modernització i optimització del seu sistema productiu. SERVEIS INCLOSOS EN LA MISSIÓ · Webinar informatiu sobre les oportunitats de negoci a Croàcia Eslovènia i Hongria realitzat per l’Oficina d’ACCIÓ a Zagreb. · Avaluació dels requeriments de les empreses. · Reunió prèvia amb l’Oficina d’ACCIÓ a Zagreb per avaluar les possibilitats d’èxit de la participació, i l’evolució dels negocis a destí. · Informació sobre mercat de destí, Estudis de mercat disponibles, Estadístiques de comerç exterior personalitzades pels productes de l’empresa i Informacions pràctiques. · Agenda de negocis presencial o virtual. Les reunions es portaran a terme amb la supervisió de l’ Oficina d’ACCIÓ a Zagreb i l’entitat. · Assessorament especialitzat i seguiment personalitzat. · Valoració de les accions de seguiment un cop realitzada la missió. DESPESES DE PARTICIPACIÓ Les despeses de participació son les següents. • Cost per agenda personalitzada virtual a Croàcia Eslovènia i Hongria :o 800€/agenda en un mercat presencial + 400€ per mercat addicional. o 600€/agenda en un mercat virtual + 300€ per mercat addicional. • Quota d’inscripció: 395€ (+IVA) . (Per a empreses No associades 450€ +IVA) NORMES GENERALS D’INSCRIPCIÓ A LA MISSIÓ En el moment de fer la inscripció cal presentar la següent documentació: a.- Formulari d’inscripció emplenat, que trobareu a: http://www.plametall.cat/inscripciomissio.asp?id=1675 b.- Comprovant de l’ingrés o de la transferència bancària per un import de 395,00€ (+ IVA) o 450,00€ (+ IVA) en cas d’empreses no associades, al nº de compte UPM ES04 2100 3290 4725 0003 6153 en concepte de quota d’inscripció (a l’hora de fer la transferència indiqueu “MISSIÓ VIRTUAL A CROACIA ESLOBVENIA I HONGRIA 2022). Aquest import es retornarà automàticament a les empreses que no siguin finalment seleccionades i serà retingut en el cas d’empreses que renunciïn a la seva participació un cop s’hagi iniciat la preparació de les agendes de contacte. L’empresa es compromet a mantenir les entrevistes de treball que s’hagin programat d’acord amb la informació i les instruccions rebudes. Les despeses addicionals, com per exemple la contractació d’un intèrpret, aniran a càrrec de l’empresa. Enllaç inscripció. |